Tumpang gembira

Assalammualaikum W.B.T .
Semalam dapat berita gembira . Berita baik . Berita yang mampu buat aku tersenyum . Alhamdulillah . Syukur sangaat. Guess what? Semalam aku chat dengan Farah kat facebook , Then dia tanya lah pointer aku fr this semester. Actually kitaorang ni langsung tk tahu menahu result masing masing sebab selama ni kat kolej baru story mory kan.Dipendekkan ceritakan semalam farah bagitau aku dia dapat 4FLAT! 4FLAT! 
 
Weee! Alhamdulillah syukur sangaat , mula mula aku ingat dia nak kelentong dengan aku sebab kitaorang ni kan suka main main pasal result. Rupanya dia serious aku lagi lah kan . Terkejut betul . Alhamdulillah ada juga kawan aku yang dapat 4FLAT walaupun aku tk dapat tapi aku tetap tumpang gembira dia. Dan aku rasa Intan pun nak dekat 4FLAT just slack kat LAW A- :') Takpe lah next time kalau ada rezeki harap kami semua dapat 4FLAT plak . Ameeen :)
Dan yang paling aku touching gilaa dengan ayat dia . Waah . Nak menangis lah baca ayat dia .
   
'Apa apa pun berkat belajar sama-2 dengan korang'
'Ilmu korang'
'Persahabatan dengan korang'
'Susah senang dengan korang yang beri kejayaan ini'
'Kita rasa tak layak tp Allah yang bagi'
'Alhamdulillah'
'Terima kasih pada korang juga'
*wipe tears* Sedih lah . Terima kasih Allah atas persahabatn ini, semoga next semester kitaorang semua akan diberi peluang untuk dapat Dean's List dan keputusan yang cemerlang . Terima Kasih juga kat kawan kawan aku yang banyak share ilmu , idea, tunjuk ajar semualah .  Yess! This semester nak pinjam selempang Farah lah time majlis Dekan nanti, haha . Tk dapat pakai, pinjam pun jadi lah mana tahu next semester dapat rezeki 4Flat . Ameen :) Wee~ 


No comments: