Simple

Assalammualaikum W.B.T .
Entry kali ni ringan je, seringan kapas . Eceeh. 
Tengok tajuk pun simple je . Dah tajuknya memang simple.  Haiyaa.
Orang kata kalau seseorang tuh simple bukan maknanya dia simple . Tuh maknanya dia Malas.
Ada ke cakap camtuh? Jadi aku simple ni aku malas lah . *lebih kureng kodd 
Eheem simple tak semestinya malas lah darling darling sekalian .
Macam aku , aku tk suka nak heavykan otak aku dengan benda yang tk patut. 
Tak suka cakap pusing pusing. *yeke? haha
Tak suka kalau nak hang out tuh siap bagai nak naik pelamin .
Tengok je lah blog aku yang usang lagi buruk ni . Simple bukan. Putih je -___-'
I like to be simple as long as I can be myself *Grammar terabur? abaikan. 
As simple as that. Fullstop . Okbai . 
Mohon maaf kerana entry ini entry yang tiada motif . 

No comments: