Rezeki lagi

Assalammualaikum W.B.T and hi guys :)
 

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah :)
Alhamdulillah Allah telah permudahkan segalanya 
Alhamdulillah Allah bagi rezeki sekali lagi,
Alhamdulillah Allah bagi peluang untuk berjaya lagi. Syukur Alhmdulillah .
Tak tahu nak describe macamana aku bersyukur sangat hanya Allah je yang tahu .
Alhamdulillah kesengsaraan berakhir dengan kejayaan .
Tahniaah juga aku ucapkan kat semua kawan-2 tk kesah lah Uitm,Uia and KUIS atas kejayaan korang dapat lulus cemerlang dalam semua subjek .
Either Dean's List or not . It's not important right .
Lulus cemerlang , no need repeat paper pun dah cukup baik . *Alhamdulillah :)
Dan yang paling aku takut , takut sem depan aku akan bersenang lenang sebab rezeki kejayaan macamni,
Ohh, yaAllah moga dijauhkan begitu . Tak nak aku .
Moga juga dijauhkan dr riak dengan kejayaan yang sementara begini . 
Dan moga sem depan dapat tingkatkan lagi pointer . 4rata barangkali .wee ~ hee

Kat sini nak share aku punya result main aci capture je . Sorry ada certain part private ehh :') 

sila abaikan je ~

p/s Wee~ Alahmdulillah can I say Goodbye fr HBU134 . Ehee, kesengsaraan mengambil pbsm pun dah habis. Semester depan dh takde dah Ko ni. selamat  ! Dan dari aku part1 til part3 tk pernah aku dapat Ko A beb ! Kena sumpah agaknya , sebab asyik mengutuk je Ko ni, padah. haha . 

So, Goodbye part3 and welcome part4  :D *please be nice to me

No comments: