Cuti Semester berakhir

Assalammualaikum W.B.T

Cuti semester untuk semester3 nih dah pun nak berakhir , Cepat sungguh . Next week dah kembali menapak ke Melaka . Dan ini lah first time kami student Uitm cuti semester paling sekejap dalam sejarah . 1 bulan 2minggu je -__- . Frankly speaking, it's not really enough . Rasanya nak je enjoy lagi puas puas *evil laugh*. Sudahlah cnad angan angan jelah . So, betul sekejap je cuti nih . Tapi better sekejap sebab apa sebab aku dah bosan duduk rumah 24:7 menghadap muka adik beradik aku yang memeningkan kepala. haha. Gurau je .

Alhamdulillah , everything was settled! Course dh register, result dah lama dapat and kolej pun dah berjaya . Alhamdulillah semester nih masih lagi menetap di kolej Tun Merah . Room1307. Harhar . Semoga takde siapa yang merampas katil aku ye semester nih . Aku nak katil aku juga . Yang sedihnya , part4 nih roomate aku tinggal Dayu sorang je and kemungkinan ada roomate baru . Semoga roomate aku yang baru nih baik orangnya,kuat agamanya, pembersih , friendly, cantik dan sebagainya . Demand bukan? hee.

Okay, takde cerita terindah yang aku dapat kongsikan untuk cuti semester kali nih . Aku tidak kemana mana pun. Sekejap sangaat lah. Kerja pun tidak . Jadi superbibik separuh masa ada lah . Emm, naik semester4 rasa macam dah senior plak . Semoga semuanya dipermudahkan oleh Allah segalanya. InsyaAllah dan juga maybe ini kali terakhir aku menetap kat kolej . Semester5 macam payah je nak stay at kolej kaan. Dan aku tk decide lagi nak balik kolej ni sabtu atau ahad . Malas nak decide . Malas nak balik Melaka . haiihh ! *sigh* .


No comments: