Semua nak share

Assalammualaikum w.b.t and hai semua :)

Lama betul tk update blog ni sampai tktau dah nak update apa sebenarnya. Tapi memang taknak tinggalkan blog yang berhabuk ni. Dah ada yang nak berkunjung blog beta yang tahapahapa ni. Malu betul :') Okay, nak start dr mana ehh, Hmmph :

1)Alhamdulillah selesai semua paper fr final exam dan tirai semester3 sudah berlabuh tapi belum jayanya sebab result tk keluar lagi. YaAllah, permudahkanlah segalanya. Semoga dapat result yang terbaik lagi :) Ameen.

2)Cuti start dr 19/10 untill 2/12 kalau cnad tak silaplah :') Fr this cuti sem, aku tak kerja sebab sebulan jee -_-' tapi mak asyik suruh aku kerja je, tapi cukuplah sekadar jadi surirumah separuh masa kat baitijannati kann :DD 

3)Dan baru 2minggu cuti rasanya, mulalah bosan! Tak paham juga aku, dulu time final punyalah nak cuti ni time cuti mulalah merengek-2 kebosanan *grammar tk betul . Penat dah aku ulang-2 runningman, dengar lagu yang sama dalam handfone, online segala bagai . *sigh . Sila bersyukur cnad dengan masa yang ada .

4)Ohh, 5&8Nov SPM and SMA . Waah, dah nak exam besar. Bittaufiqwannajah semua :) Esp. maisara and Fnie fr SPM ni, Cepatnya mereka dah membesar, dulu-2 time aku, hehe. InsyaAllah buat yang terbaik korang. Tk lupa juga candidates SMA . Mumtazsofie ye :P

5)Last but not least, Kawan-2 semua yang baca entry ni doakan cnad dengan semua kawan-2 UITM , Part3 D.I.A dapat result yang terbaik, insyaAllah. Kalau ada peluang n rezeki DeanList untuk semester3 ni . Doakan ye . Thanks :) Ameen.

P/S : Semoga diri ini sentiasa rajin buat dhuha bila ada masa lapang . 


No comments: