updateupdate (^^)

Assalammualaikum !
  
haha .na post entry jek mesty na gelak jap ,yelaa orang kate start something with something sweet ,happily .end something also with something happily .so keep your smile okayy :D hehe .okayy tgok title aku tuh nampk cam semangat na update kann  ? yelaa ,da bersarang labahlabah ,gajah ,tikus bagai kat blog ak .hiiii .
so .sapesape na tolong clearkan blog aku .mehh ! ambik mop ,penyapu ,berus sawang .togathergather lhaa .hee

hmm .minggu lepas aku da berjalan sakan ,mninggalkann rumahterchintakuu .from sgbesar-sabak-pasirpanjang-klang-kl .fuuhh ! penatt .tapi 1ringgit pon ta kuar dr NIKE blackwhite aku .selamatt .haha .trimass yaaa sapesape yang mensupport aku scara langsung atau tak langsung ,haha .

then ,aku menjejakkan kaki ke SAM1 ,nakk ambik sijil SPM .haaiih maap lhaa sapesape yang da muak tgok batch93 menyemak muke kat sam1 .HEHE .tapi muke kami gak korang cari kann ,muke kami gak korang rinduu kann .hahak .pasann jap !dapat gak aku lepak santai ,date ta bertauliah nan adeq dom aku ,haha ,kejapp jek ! ta puas lhaa derr (-_-) nanty next year jumpe lagii haa .na datg SAM1 lg lhaa nampak gayanye na ambik LCCI pnye sjil .buat muke tembok jek lhaa taon depan .kihkihkih .

haiiih ! korang .nanaty aku akn rindu gilaakk sama korang kann .masingmasing daa na balikk uni kann .matrixx bagai .hmm .btw ,gud luckk lhaa .bittaufiq wannajahh ! bak kate senior nan cikguu stakat part1 tuhh dugaan ta kuat mane pon .subject nak hadap ponn senang saje macam kat skolaskola duluu .hahah .macam hebaat jek kann ,tapii da nak part2 nyhh dugaan makin hebatt ,kne taff na hadapi knn ! kne selambe macam biase lhha walauu subject da terbauu sussah yang ammatt !! haaiisy ,perah otakkk lhaa .hehe

No comments: