sudah mampu tersenyum (;

assalammualaikum

 alhamdulillah sangaatsangaat ! finally ,aku mampu tersenyum bahagia .azab rzult for part1 berakhr .gembira sehingga ta mampu berkatakata .syukur kehadrat illahi ku panjatkan .alhamdulillah usaha aku selama ini membuahkan hasil .betul lhaa kateorang usaha+doa+tawakal  ! aihhh .aku haraap next sem aku akn berusaha lagi ,hii (cnad perjalann kau jauh lagi kann ?) emm banyak lagi sem yang aku kene tempuh ,ini permulaan saje .

dan congrates alot to all my classmates yang dapat REZULT .insyaALLAH masingmasing trime nan haty terbuka kann ? n then kpd farhaan,pqa ,ganu .jangan lupe nanty aku na tw rezult korang .okayy :D
yang paling terharu account aku dapat A .alhamdulillah .huu dapat gak balas balik ape yang aku ta pat tem SPM .

okayy ,hari ny aku na senym saje :) so ,you all keep your smile like me . moga ALLAH tambahkan semangat aku na lbih berjaya 4 next sem plakk .

haa .btw aku na ucap tahniahtahniahtahniah pada kawankawan aku yang dapat dekan ea .
credit too farhaan, zaty ,pqa ,ganu .senyum lhaa walau apepon rzlt ktew kaan ?


sucess sudaa !


nahh ! untuk korang (abaikan name tuh)


!شكرا جزيلا الله

4 comments:

dAk aDAb said...

mubarak (tahniah) my adik!

go go tuk yang seterusnya~

tingkatkn prestasi
kurangkan kontroversi..
zass~~~~~~~~~~

Nazira Isa said...

haha .merepek sudaa .okaay :D
InsyaALLAH ! afwanafwanafwan
chop! mubarak k mabruk ?

dAk aDAb said...

yang bese kita dengar kan mabruk.tapi senanya penggunaanya salah.yang betul mubarak.! pasni tukar tau..mubarak!

Nazira Isa said...

ehh ye ke ! uyng aku tw mabrul alaik saje .hmm