selesaii !

okayy .senanye tade apepon .hehe cume sknk aku da sdkt lega .fuhhh ! mengeluhh lega yang teramat .
hehe .tadi jalnjalan belibarang nak balik kolj .nampk ta aku kinda ready nak balikk lenduu ? haha .

dan problem nak balik bile pon finally ,da dapat jwapan pon .AHAD !!! FULLSTOP! .
    -nak balik sabtuu roomate plakk semua pakat ahad .tamauu sorangsorang lam room .seramm meyh .hee
    -then aku nak layan rancangan kat tv b4 balik kolj .(da masok kolj mang takk lhaa layan) hehe .

then ,i should said ALHAMDULILLAH  ,cz smua benda aku da settle .first thing yang paling aku risau pasal broadband aku yang aku mang ta paam langsung ,n finally ,yeaah ! thanksalot uncle cina kat situ tolong aku ,terminate pakej yang kinda expensive .fuhh .seb bek .siap bg aku pakai fon dy lagi call kann celcom center .hiihii .maluu plakk #freeofchargeplakk# .so ,lepas nyh tade lhaa lebur duit aku .tade lhaa perhabis wet kerajaan a.k.a my PTPTN . hoho *winkwink*

okayy settle sudaa .
alattulis da beli .
makann 5minggu cukop kut .
toiletries lengkap .
packing barang ? masiih lam proses .
buku ? duntknow lhaa plakk .
fizikalmental ?hehehe #hanyatersenyumsaje#

okayy guys ,my classmates see y'all soon yaa .part2 sudaa ! senior sudaa ! haiih .semoga KAU permudahkan urusan aku ,yaALLAH .ameen :) kbaii  .keep your smile like me yeahh .






No comments: