tweet tweet

Asalammulaikum .

Dulu-2 punye post aku pernah bgtau aku mang ta minat gilak na create account twitter, right ?
haa .nampk kann kepoyoaan aku secara terang -2 .
dan entah tetibe macammane dok rumah bosan-2 kann aku pon create account twiiter.
and FYI ,aku tengah gila nak bertweet jek skunk . #nampak ta keterujaan aku.
dulu kemaiin mengutuk twitter >nasib baik twitter bukan manusia<
hehe lau tak kaw-2 kne sound direct .

TIME DULU DULU
-orang kate twitter tuk untuk retis aje.
-sape ade twitter macam hot jugak lhaa .#retis lhaa katekan .ngee~
-orang kate twitter nyh open sangaat .
-sume hal peribadi nak tweet .makan,tidur,pakai bju ape .and bla bla bla .

TIME SEKARANG 
-twitter memang dunia artis .tapi kalau aku ade twitter aku kire retis lhaa tuh .hehe
-memey hot ahh ! >aku nak hot that;s why aku buat twitter<
-yes ! i admit it .twitter mang sangaat open ,dalam mase yang same tempat curahkan perasaan bengang bagaikann .dont worry tade spe akan kutuk korang lau korang cerite perbadi .tweet  anything !korang punya pasal .
-hal peribadi ? boley lhaa .fesbuk tak boley na cerite camtuh kann .hehe

okayy ,now aku na cerita sket advantage adenye twitter nyh :
-kat twitter kita bole kenal seseorang melalui tweet dy ,kann ? 
-kat twitter lhaa kita bole jadi peramah .sumpahh ! walau pon korang ta kenal orang tuh ,korang akan layan gak tweet diorangkaan . #mengaku cepat ! hehe
-kat twitter gak orang yang korang ta pernah na tegur walau pernah jumpa ,korang akan rapat >experience aku <
-finally ,aku rase twitter terbaiik dari fesbuk #tolong setuju :P

kawan-2 aku yang gila tweet juga :
-IzyanNazuraa -budax nyh aku kenal kat twitter ,suke merepek ntah pape nan dy ,padahal ta kenalpon .
-anismatshom -geng si yan ni .pon aku baru kenal .pun same merepek yang aneh-2.sket-2 jeless .haha
-MysaraSyzwani -junior skola aku .pon same galak bertweet walau baru lam IT .
-amni218- ntah tetibe peramah dengan dy ,walau dulu skola ta pernah tegur pon .ahaha.
-MmacamBissKutt -dy nyh satu-2 nya batch aku yang baru menceburi bidang twitter .hehe .ade gak geng !

okayy ,dahh penat bace opinion aku psal twitter kann.so ,jom ahh join kitaorang bertwitter .seriess seronok . blom cube blom taw kann .ce try .and da buat twitter follow lhaa  kawan-2 aku kat atas tuhh ;D 
NAHH ! ni twitter aku .MissNazira follow us ,okayy ! sayangg korangg .



     



No comments: