tak cukup :')

SELAMAT MALAM !

Hehe .nampak sangaat post tengah malam bute.actually, dah ngantok gila .! huaaarggh #menguap sambil tangan menutup mulut. Mentang-2 esok aku kelas pukul 10 setengah .boleh lhaa stay up jp !okayy .tinggal lagi 1minggu aku akan naik tangge yang tinggi ,mendaki bukit yang curam,bangun awal-2 pagi ,makan maggie segera .
yess!MIDTERM dah nak tiba .sumpahh tak sabar na lepak rumah .na mencapap depan tv jek ,na bangun lambat-2 ,tanak sentuh assignment !minggu ny banyak gila assignment na settle !
Assignment yang bertimbun-timbun :')

nampak kann ? betapa banyak assignment aku .melambak-lambak .tatau nak buat yang mane dulu --' but now ,masih lam procees buat powerpoint ,dahh na SETTLE ! alhamdulillah .tapi otak tengah stuck ,dont have any idea na sambung power point .grrr !mate pula berair-air plakk dahh .mulut tak habis-2 menguap ! mata sabar okayy ! esok aku bagi kau rest lame-2 so, malam ni kau teman aku .okayy ? hehe.okayy ,berbalik pade story asal ,sejak beberapa minggu aku semua benda dahh  TAK CUKUP! ta paham aku .

TAK CUKUP makan.
TAK CUKUP tidurr.
TAK CUKUP masa .
TAK CUKUP duit .
TAK CUKUP assignment #memang tak lhaa .
semua TAK CUKUP !


macam aku sekarang ni :)

nampak tak ? betapa mengantuknye aku macam kat atas .LOL ! mata dah beraiir-2 tangan asyek na typo jek menekan keyboardd .njnjhashkjdksh ---' zzzzZZZzzzz
  

No comments: