All about you , you . and you .

Assalammualaikum and hi :)

Allah selamatkan kamu .
Allah selamatkan kamu .
Allah selamatkan kamu .
Allah selamatkan Amira Saliman .
Allah selamtkan kamu .

Wishes for you :
- Panjang umur and murah rezeki .
-Semoga menjadi muslimah terbaikk , dunia and akhirat .
-Dapat graduate same-2 kat UITM , melaka
-thanx for eveything that have you done to me :)
-Awak ? dahh tua lhaa even junior kita . hee
-Jangan pernah lupakan persahabatan kita ni yeahh ,
-Cnad sayangg ganu sangaat-2 , dear .
-Barbie forever , right ? haha

Okayy , entry kali ni pasal ganu jek . hee .

Thanx sebab masih ada kat sisi aku .
Thanx sebab kau same-2 sesat dengan aku lagi .
Thanx kau tak pernah melupakan aku , even bukan satu kolej . even bukan satu kos . even bukan satu part .
Thanx kau ada bila aku perlu kau .
Thanx kau teman aku balik setiap kali balik >kalau kau takde sesat aku kat klang <
Thanx kau still rapat macam kita kat sekolah kann >kawan cnad jeles kita still rapat<
Thanx sebab kita selau share cerita , problem , masalah chinta  . haaha
Thanx sangaat weyh , tak mampu diucapakan dengan kata-2 hee

   Ganu , cnad ada bagi present tapi cuak kalau tak sesuai dengan kau ,. sebab kale pink . cnad tak tau ganu minat kale ape . sayangg --' even dah lame kenal . hee , sorry !Bukan senang nak bagi present kat kau , dulu celebrate bufday kau kat rumah then dah balik sekolah , terus lupa . tapi sekarang kat kolej . Balik pun same-2 kann . hee . Sure ingat lhaa .Okayy , kau jek yang masih stay kat sisi aku sampai kita gradute . Moga persahabatan kita kekal selamanya . til dies and hereafter . Jangan pernah lupakan dan melupakan yeahh :D  ganu , cnad sayangg kau gila-2 . hehe


Sila tuntut nanti :)

Sorry again . sorry . sorry and sorry . tak tau sesuai atau tak . terima ye dengan hati yang terbuka . haha . aku capap awal-2 .Cnad pilih pink sebab ganu kann barbie . barbie kann pinky ! . hee . btw , hepy bufday sweet-19 . tua gila kau ! hahaha  . tiket isnin 1petang , jangan lupa . see you at klang sentral . hadiah tuntut nanti .






No comments: