balik selangor

Assalammualaikum and hi !

Alhamdulillah aku dah selamat sampai rumah malam tadi pukul 12tengahmalam .HAHA baru lhaa nampak balik dr LONDON .jauh benar perjalanan konon .hehe padahal tiket kol 7petang pon .dari uitm terus ke melaka sentral then lepak kat surau lelame  sementara tunggu bas .

ehh .tade lhaa na sensorang mang sesat lhaa kann .aku macam biase lhaa dengan ganu yang tersayangg .HAHA and member-2 dy .fuza and ika .baru ek pon kenal tapi biase lhaa kann mulut kalau dah peramah .

last-2 nampak bas CEPAT SEDIA ingat kann tuh bas klang/shahalam punye gelabah si ganu laju-2 angkat beg aku yang berat nak kedepan sekali . . ."dik .ni bas johor/singapura," kakak yang ambik tiket tuh kate perggh .nasib baik lau ta free jek holiday mid sem plus chritmas plus new year kat situ .HAHA ! so ,terpaksa lhaa lepak sane ag sambil snap picture . jom usha kitaorang (:

ika ,fuza and ganu

senyum .yeahhh .

aku muka nerd !

hanya mampu tersenyum .






okayy ! that's all padahal banyak lagi malss nak upload .see .gambar aku ta banyak sebab aku yang ambik gambar .masing-2 na HOT .aku pemalu .mwahaha .btw .nice to meet kauorang fuza n ika .hehe


1 comment:

# NothiNg HaNaNi # said...

hahha nsb la ganu x trOs nek jew,,law x mmg t'baek kot cnad