Weekend aku

Assalammualaikum .


Mesti orang pelik aku  nih gaya je duduk kolej , mahasiswi cenggitu tapi rajin je update entry. Bosann. Weekend yang bosan kembali di Melaka. Malam ni bosan wehh. Ehh, sebenarnya aku update entry nak bagitahu kat sini, Melaka Jerebuu . Jerebu tapi tak tahap kritikal lah. Pepagi tadi bangun, usha dari tingkap dah tak nampak bukit nun sana dan nampak samar'2 je bumbung library. Kritikal ke tak jerebu tuh? 

Dan nak dijadikan cerita lagi, aku kan class petang, taxation. Alhamdulillah class meriah betul. Cewaah, ikhlaskan hati pergi class dan belajar benda baru. Tapi bab nak redah tuju ke kelas tuh, jerebu tak payah cakap lah. Ada lah juga dikalangan student yang sudah mula pakai mask. Yelaa, bahaya bukan sebab asap dia macam tebal je eventho baru 100 something ketebalan nya kat Melaka kalau nak banding kat Johor 500 something, if I'm not mistaken sebab semalam tengok berita kat tv3. Yang lawaknya time kitaorang lalu Unit Kesihatan (UK) adalah 2 orang abang jaga UK agaknya bagi mask kat kiami. Ha Ha , macam lawak. Okaii, tak lawak actually tapi utk kesihatan.

Dengar juga cerita ada yang masuk hospital pasal jerebu nih tapi tak sure lah berita ni betul ke tidak, moga kami semua inn shaa Allah selamtlah hendaknya. Fuhh stop talking pasal jerebu, papehal kami kena redah juga jadi harapnya jerebu nih moga semakin berkurang. Berbalik pada cerita weekend aku. Esok event kolej. Sekali lagi, ikhlas kan hati pergi event kolej. Pasrah dah sebenarnya. Ha Ha . Tapi malas nak fikir dah sebab aku pun sah'2 masih bertapak kat sini. Malam ni bosan gilaa. Aduuhh. Petang tadi dah siapkan tutorial Taxation, tadi dah study Marketing pastuh buat tutorial Account. Then berhenti dah. Sambung esok . Jadinya bila dah berhenti bosan balik -.- Alih'2 online itu pun Bosan with capital B .

Dah sampai sini je. Saja lepak sini bagi hilangkan bosan. Lifeless lah aku kat kolej nih. Psst, moga semester5 aku akan semakin rajin :') Doakan semoga Allah permudahkan segalanya untuk sepnjang semester ni. Inn shaa Allah . Bye. Night guys.


No comments: