Segala gala gala serigaalaa :P

Assalammualaikum and hi !


Sekian lama tidak mengupdate blog. Perrgh last week sumpah busy busy busy memanjang sampai otak ni sangat penat dan tak larat lagi nak berfikir jauh. Guess what ? Starting  jumaat,sabtu,ahad,isnin and this rabu memanjang segala bagai common test. Fuhhhh ! Semput bukan. Alhamdulillah selesai 3 test tinggal test Economics and lab test for Accounting Information System (AIS) . zzzz . Semester ni aku kurang rajin . Sumpah benci perasaan macam ni . Yeahh, dahlah semester ni scary sangat X) Segala gala galanya serabut termasuk aku sendiri . hihihi . Harini je dapar rehatkan otak sikit , esok dah kena study and stay up for Test Economics :')

Ehemmm, semalam tetibe adalah seorang member aku dia text aku . Dia text aku punyalah panjang ucapan dia untuk birthday aku. Gelak guling guling lah aku. Birthday aku lama lagi lahh weyhh! HAHA . Bila aku tengok balik mesej tuh seriously rsa nak tergelak sorang sorang macam orang gilaa sudah. It's okay dude, I'm appreciated your wishes :) Don't worry and thanks anyway . hee. Sumpah kelakar . Okay fine aku syok sendiri . zzzzz . I'm bored actually ! Nih lahh kita, bila ada banyak free masa , macamtuh je biarkan , bila takde masa mulalahh kecoh kann . *sigh*





No comments: