Random entry

Assalammualaikum W.B.T and hi guys !

Sebenarnya aku dah lama tak menulis di blog since mid term break lagi disebabkan masa agaklah kritikal . Macam biasa, alhamdulillah mid term break aku berjalan dengan lancar . Fuhh rasa macam nak cuti lama lama je , hee . Ohh . Nak tau first time rasa macam homesick je. *sigh* Tapi nk buat camne nak kena teruskan semester4 ini lagi . Assignment Bel ? So far so good lah , sebab lectr nak kata reject product aku taklah . Hopefully . Beliau just suruh aku research more about plastic and convince audience how good plastic bottle more than glass bottle . Okayy. Pencarian masih diteruskan and aku tk buat script langsung ni untuk presentation . Totally I'm not ready yet -___-'

And guess what?? Presentation this tuesday okay *faint* Seriously nervous like butterfly in my stomach . zzzz . Bukan setakat butterfly, tiger, elephant ada kat stomach ni . LOL . Nak buat script je terus blank and aku sangat memerlukan munirah . Sebab dia kamus bergerak BI aku , but now she's not here . Weekend ni dia, dayu and wani pergi cameron . Sobsobsob . Diorang tinggalkan aku sorang sorang tau . Trip ke Cameron ni under Kolej . Siapa ada jawatan kat level lah kena join . Actually aku kena join tapi disebabkan aku ada assignment Bel aku tolak lahh. Hmmphh , memang nak ikut sebenarnya tapi takde rezeki barangkali . F.O.C plakkk . 

Okay, stop talking about assignment X) Ehh nak tau tadi aku jenguk blog Maria Elena tau , pergghh perggh . Seriously aku terus terasa macam nak kahwin, hee . Maria Elena siapa? Ohh dia ni youtuber yang  famous lah juga macam MatLuthfi and Kyopropaganda. Aku pernah sekali je tengok video dia kat Youtube :P . Itu pun roomate tunjuk . Berbalik kepada blog Maria Elena aku rasa kalau korang tengok pun memang terasa indahnya perkahwinan itu . Tak silap aku 3 kali rasanya dia buat kenduri kendara . Ehh nak tau lebih lanjut just read her blog  Maria Elena , Psst follow lah sekali . Dan aku rasa korang juga boleh tau pasal penghijrahan dia since dulu dia tak macam sekarang . Ehh one more thing , I really really really like her languange . Superb Bi . 

Hmmphh, that's all from today . I wish every single thing that I do , Allah will make it easier and I know Allah always by my side . So just keep praying to Him and In shaa Allah everything will going smoothly . Btw, yesterday maisara dah selamt sampai kat Termerloh, Pahang . Mai dapat PLKN , so have a fun there sayang, take care . Hee . Sudahlahh nak solat zohor dulu . YaAllah buangkanlah kemalasan dalam diri ini , sebab semakin hari semakin malas nih , X) Peaceee . Ehh please Ignored my broken english and grammar .

No comments: