Dugaan oh Dugaan

Bismillahirahmanirrahim . Assalammualaikum W.B.T


Baru masuk semester4 . Tk sampai pun seminggu lagi. Tk sampai seriously. Tapi fuhh dugaan bukan main banyak lagi. Fuhh *tarik nafas*. Entry lepas aku baru happy happy nak masuk semester4 sebabnya subjectnya sikit . Tapi itu semua musnah setelah apa yang aku baru lalui beberapa hari lepas . Guess what? Lecturer semester nih double triple scary dr subject-2 yang bakal aku hadapi XD . Speechless wooi . Speechless . Wordless . Semuanya less lah . Sigh -.-

Mehh aku story satu satu . Baru 2 hari aku bertapak kat Lendu nih aku dah dapat assignment yang memang clueless habis . Tengok ada lagi 'less' tuh . BEL312 dah macam MGT aku rasa semester nih , sebabnya nak kena buat assignment pasal company bagai . Dah lah lect nya , perggh ! Senior pernah kata yang lect tuh pernah rejected assignment sampai 10 kali weyyh . Cukuplah aku pernah kena rejected assignment CTU 3 kali . 'jangan pisang berbuah dua kali sudah'. Paling aku scary languange lect tuh memang superb betul , dah lah semester nih bel takde final paper . one hundred percent bergantung pada assignment and attendance . *crying* Lagi satu lect ECO pun scary habis semester nih sebabnya aku tk berapa paham sangaat apa yang dia ajar . Strict semacam je , kalau dia mengajar lajuu kemaiin . Semua senyap sebab tk paham sebenarnya . Tapi actually dua dua lect nih okay lah ada sense humour sometimes :') 

Dan masalah lagi . AIR . Nih baru happy sikit sebab air muncul setelah sekian lama tidak memunculkan diri kat toilet. Baru je nih muncul . Say Alhamdulillah :) Perrgh bukan apa dari semalam lepas asar sampai hari ini lepas isyak baru air itu muncul . Kesabaran yang tinggi amat diperlukan lah bila duduk Lendu nih . huhu . Bukan apa payah lah takde air nak mandi , nak lepas hajat , nak ambik whuduk tuk yang penting . Dah lah pili bomba kat semua level kat Tun Merah ni kering kontang . Nampak tk kat sini memang kehabisan air betul . Tapi yang paling untungnya nih koperasi yang beroperasi kat sini, habis laku semua botol mineral orang beli . Nak buad sebagai ambik air whuduk . Aku lah salah satu pembelinya :P 

Begitulah dugaan dugaan semester4 . Padahal baru je bukak tirai sem4 dah jadi macam macam . Memang lah satu tamparan hidup *ayat sastera* 


No comments: