K.A.M.I

Assalammualaikum W.B.T .

Hari ni aku takde mood . Seriously , tulah aku update blog sebab aku nk buang semua bad mood aku kat sini . Sekali lagi product kami satu class menjadi bahan untuk direject oleh lectr . Whattthe? Common lah lectr, dia tak tau ke kawan kawan aku ramai yang buat sampai tidur hampir 5 pagi . Dan ada juga yang tak tidur . Even kitaorang ada quiz Costing tapi terpaksa buat revision sikit je demi subject dia . Kenapa dia tak faham ? Ya Allah . Stress , Kitaorang semua dah tk lalu . Dah penat . Mood aku pun dah berubah ubah . Asyik buat dosa je mengumpat dia kat dalam class , tapi hati kitaorang ni sakit -.- . Senang senang je dia reject . zzzzz . Luahan sakit hati . Ni masuk ke lima kali dia reject , 3 company dia reject . 2 improved product . 

Hmmm *sigh* Mid term break sangat tk menggembirakan hati ini . Sungguh . Sungguh tak menggembirakan XD . Air mata kami pun dah habis nak menangis demi subject dia . Huh ! . Semester ni takde final paper and 100 percent , hidup mati result kami ada kat dia . Mana aku tk meraung kalau macamnilah jadinya . Nak tukar class :'( Nak tukar lectr . Semester ni teruk . Tak tau nk kata macammana . Dugaannya sangat besar . Tak mampu lah nk hadapi dia lagi .

Dah malas nak cerita lagi . Takde mood . Tadi lepas habis quiz costing lectr lepas kitaorang awal and adalah sesi tangkap gambar . As usual lah, tapi kitaorang pilih gambar candid je , tak ambik gambar formal . Itu pun malas nak tangkap gambar sebab dr pagi kelas sampai petang muka pun dah macam hape . Serabut serabai rasanya . Tudung pun dah tak tegang so muka aku pun dah tk cantik . LOL . Gurauan yang tk lawak , OkBAII . Haha , Jom , usha gambar classmates aku this semester . cc : Facebook Nadhrah . Photographer : Ayap .
Ni betul betul candid nih .

Bukan main aku sempat betulkan tudung . zzzz . 
Apekebendalah Farah dengan Aina buat kat aku tuh ? LOL
Abang photographer pun masuk sekali XD
My awesome classmates fr this semester (: 
Tadaa . Err Aliff sesat , haha .


Our MOTO class ' BEL312 IS NIGHTMARE' . Bhaha , awesome bukan -.-


No comments: