Happy birthday awak






Assalammualaikum W.B.T



Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday to Dayuu
Happy birthday to youu
I LOVE YOU .
Hai awak. Lama tak jumpa kan?

Did u miss me?

Ntah bila nak jumpa lepasni.

Awak, dah 22 tahun laa.

Semoga sentiasa dimurahkan rezeki,

Diberi kesihatan, diberi kekuatan untuk terus hidup lagi.

Hidup yang makin tough! 

Yang makin susah sini dan sana.

Semoga menjadi anak yg solehah, bertanggungjawab dan baik kepada mak awak tauu.

Semoga sentiasa berada didalam lindungan Allah ta'ala, diberkati dunia dan akhirat.

You know what? I miss u so badly.

Please take good care of yrself.

Doakan aku weh! Aku tak kuat macam diploma dulu.

Aku rindu kau yg selalu kasi kata'2 semangat, kata'2 positive kat aku.

Moga ada rezeki jumpa lagi .

Tapi tak tau bila kan? 

Last but not least, aku minta maaf selama aku kenal kau kalau aku ada sakitkan hati kau,

moody tak tentu pasal, selalu nk debate pasal benda tak penting.

Kau je yang tahan & paham bila moody aku sampai. 

Doakan aku tau . AKU SAYANG KAU WEH !

No comments: