Special day for special person.

Assalammualaikum w.b.t


Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan Nurul Hidayu
Allah selamatkan kamu. 
Teng teng teng. 
*percikan bunga api* haha
*gelak*
tadaa.
First and foremost, selamat hari lahir yang ke 21. Eh macam tak 21 je ni. haha.

Semoga panjang umur, murah rezeki, diberkati hidup oleh Allah dunia inn shaa Allah akhirat.

Semoga menjadi anak yang solehah, isteri mithali, muslimah sejati dan hamba yang sentiasa taat perintahNya,

Semoga kehidupan kau sentiasa diberkati,dilindungi dan dirahmati oleh Allah ta'ala.

Semoga juga persahabatn kita dan ukhuwah yg kita bina berkekalan dan diredhai Allah.

Semoga apa yang aku tulis, yang kau baca Allah makbulkan. Ameen ameen.

Dah tahu kenapa aku kata hari ahad, hari penting? Bukan sebab ada cerita best yaa. hadui, mentang'2 aku suka tengok tv kau cakap ahad ada cerita best. memang tak ahhh. haha Psst, aku balik Melaka adalah harituh. Haiyaa.

Dan sebenarnya banyak sangat nak cakap dengan kau. so aku harap kau scroll belog aku sampai habis. Sila setia membaca. Jangan menangis plak.Gurau je. haha

Disebabkan belog aku sunyi takde lagu. Tak boleh feeling. So kau baca belog ni sambil dengar lagu tanpamu by Helena & Sabhi Sadhi. Aku tuju lagu tuh khas utk kau. haha.

Okay, sambung baca.


Weh, terima kasih tau.

Terima kasih untuk pertemuan yang aku sndiri pun tak boleh nk cakap. Pertemuan yg hanya Allah yg tahu betapa berharganya.

Terima kasih sebab ada je kat samping aku dari sem1-sem6 ni. Yelah, kau pindah rumah sewa aku sibuk juga ikut. haha. Sorry menyemak. I have my own reason. Tp secretlah.Ehh? Poyo betul.haha

Terima kasih sebab sentiasa faham sikap,cara,apa yang aku suka dan apa yg aku tak suka. Kira kau dh khatamlah pasal aku. 

Terima kasih untuk segala ilmu yang kau ajar kan kat aku starting part1-6 tak kesah lah utk quiz ke, test ke,final ke semualaah.

Terima kasih sebab selalu je dengar aku cerita walau pun aku tahu kau tak minat nak dengar tapi kau dengar juga. haha. Sorry weh . 

Nak tahu yang paling aku rasa best sangat sebab aku dapat pergi majlis ilmu dengan kau. Sumpah rasa macam nak nangis je sebab aku terasa sangat yang aku bakal jumpa kau kat syurga. hehe. Feeling lebih. 
Jom kita sama sama usaha supaya dapat masuk syurga. Kat sana boleh jumpa kan. Sebab aku sayang kau kerana Allah. Sebab tuh aku nak kita sama sama ke syurga. hmm.

Haa. Dah sedih ke belum. hahaha. *gelak jahat*. Teruskan baca sampai menangis baru berhenti.
Nak tahu tak, bila orang cakap budak melaka kemungkinan nk dapat degree sama uitm dengan bdk selangor adalah susah, aku dah terasa yang kita memang payah nk jumpa atau tk jumpa langsung kot lepasni.

Ni aku boleh terima lagi. 

Tapi, tup tup kau cakap kau nk ambik finance. Means course dah ubah. Lagilah memang aku terasa sangat lepasni tak boleh jumpa kau. Percaya tak aku cakap even kita dapat satu uitm tp course lain memang tak rapatlah. Speaking based on my experience. hehe.

Okay, memang ada kecewa sikitlah. Tp sebab aku pun takde hak nak halang kau ke apa kan.

So, I just wish you all the best. Mana tau tetiba kita sesama dapat finance time degree. Yelah, finance second choice programme yg aku pilih kot.haha. Tapi aku setia kat account juga tau. No matter what.

Yaa. just put our trust on Allah. He's the best planner right? Kita kena doa jelah as effort. Senyum.

Macam dh panjang sangat je aku membebel kat sini. Mesti kau pun dh mengantuk . Nah bantal . Pergi tidurr. 
Last but not least, aku sayang kerana Allah ta'ala. Moga Allah redhai ukhuwah kita. Jom sama sama berusaha ke syurga.
Haha. Gambar sem berapa lupa dah. Takde gambar berdua dengan kau yang cantik. Ni je yg aku paling cantik. Ehh? Hahaha. Gurauuu. 

No comments: