Terima kasih

Assalammualaikum W.B.T


Syukur Alhamdulillah , terima kasih Allah atas rezeki yang Kau berikan lagi. Terima kasih . 
Terima kasih beri peluang aku dan kawan kawan naik pentas untuk semester depan lagi.
Terima kasih kat semua lecturer yang banyak membantu .
Apa apapun aku sangat puas hati dengan gred yang Miss Roslina bagi, Alhamdulillah .
Banyak dosa aku bercerita pasal dia sampai 2-3 entry kat blog. haha . Sorry Miss . Tapi aku puas atas usaha gigih kami sampai tak tidur malam siapkan assignment beliau . Berhasil akhirnya :')
Terima kasih kat mak abah yang banyak bagi support kat diri ini. 
Dan jutaan terima kasih tak terhingga aku ucapkan kat semua kawan kawan aku especially classmates aku, kawan kawan aku yang banyak menolong dan paling penting kat roomates aku. Fuhh macam buat penghargaan kat folio . haha X) Sorry nak mention sorang sorang ramai sangaat . Eceeh tapi alhamdulillah aku sangat bersyukur dengan keputusan & rezeki ini.
Terima kasih juga untuk mereka yang mendoakan kejayaan ini. Alhamdulillah, syukur.
Semoga semester depan aku akan buat yang terbaik lagi, Inn shaa Allah ada rezeki 4 rata :') weeee.
Last but not least, Terima kasih sangaat kat kawan yang sentiasa ada kat sisi aku susah dan senang . Even dia bukanlaa sama umur dengan aku . Thank you very much, Afini for all your support and advice . I really appreciated it. 

Kadang kadang Allah bagi rezeki sebab nak uji kita :') Nak tengok kita masih ucap Alhamdulillah atau tidak . *self reflection*



1.9 atau 4.0 itu tetap Allah bg atas usaha kita dan itu perancangan Allah. Takyah frust menonggeng sangat. Have faith :) اِ نْ شَآ ء اللّهُ. *ayat Hamzah Fadhil * *copy paste dr Insan's family*


No comments: