Bye KL .

                                                          
Assalammualaikum W.B.T




Seminggu macam sekejap je rasanya. Tup tup dah nak jejak rumah balik . Hee . Yes, masa sangaat mencemburui aku . It's okay. Duduk rumah orang lama lama pun bukan buat apa takat habis kan air,api,gas,elektrik orang je kan . Tak guna juga, baik balik rumah. haha . Btw, hari ini aku balik rumah . Yeaay *dancing* I'm miss my home badly :') Ceeh gaya macam dah bertahun tahun je tk jejak rumah .
Anyway, since aku bertapak kat KL ni aku rasa lebih independent . Almaklumlah umur pun dah takde belasan lagi, so kena lah pandai take care diri sendiri .

Alhamdulillah Allah permudahkan segalanya kan, sebab harituh aku dapat jumpa member aku wehh . Hmm tapi series sedih gilaa sebab jumpa 2 jam je, dapat bercakap time makan jelaa then lepak kat KL Sentral je . Wuuu, semacam kelakar plak lepak KL Sentral je . But, It's okay dapat juga gathered together. Bercoleteh , bertukar cerita, sembang pasal diri sendiri, politik pun masuk juga time sembang . Memang bising habis. Fine, miss them already :'( Ceehh semua kata aku tk gemuk, memang aku tak gemuk pun. Maintain jelaa . haha cuma passst, aku dah agak tinggi . Perasan betul kan .Kah kah kah *wicked grin* Ada lah juga tangkap gambar, tapi gambarnya agak kabur. So aku malas nk upload kat facebook . Tak penting pun asalkan dorang semua dlm hati gua *wipe tears*. So, setelah lepaking dgn mereka, semua berpisah dan tidak mengambil keputusan bila lagi nak jumpa :| Inn shaa Allah, one fine day. We will meet again. Take good care of yourself guys . Love you guys till jannah . 

Nak dijadikan cerita plak, jumaat aku turun Shah Alam . Pehh , mula mula tuh memang insecure nak jejak sana sebab nak naik KTM bagai lah. Aku last naik KTM time form5, fuhh almost 2 years lah tk naik sumpah tak ingat sebenarnya tapi demi nak jumpa Finie Azhar, gua buat rilek je buat cool tahu dan akhirnya alhamdulillah jejak shah Alam dengan selamat . Senang je rupanya naik KTM takde lah sampai sesat . hehe .    Lepak dengan Finie and Syidot tapi Finie drive okay . Dia expert bawak kereta, so dia jelaa bawak kami jalan jalan shah Alam. Lepak rumah Finie kejap and main bowling X) Haha. Main bowling macam hape je kan longkang je destinasi aku . hikhik . Dan pukul 4 lebih aku dah naik KTM dr Shah Alam . Fuhh, macam sekejap je jumpa mereka semua. Tak puas laah . Next time jumpa lagi ye Finie . Love her so much :) Makin cun dia. hee . Psst, Finie kata aku matang . Malu den. *tutup muka* .

Last but not least, sungguh tak sia sia kali ini aku jejak KL . Dapat capai hasrat nak jump mereka. Alhamdulillah semuanya . Btw, Isnin ini Kiah nak interview IPG , Finie pula selasa . Good luck korang . Just give the best okay. Dahlaa . Panjang lebar sangat aku cerita. Bye KL . Bye Shah Alam . Terima kasih untuk segala kenangan yang tk mungkin aku lupakan . Eh ! Hello Sungai Besar *big smile*

No comments: