Subject killer


Assalammualaikum W.B.T

Semester III ni tak tau nak describe macamana subjectnya . Ohh *sigh* killer yang amat.Kalau dulu setakat 1-II subject yang membunuh aku sekarang rasa-2nya semua subject nak tusukII kepala otak aku ni,haiyooo. Apa nak buadd,apa nak buadd.Macamana nak score ni *teresakII aku*

Kalau dulu setakat account rasa macam killer yang amat,bunuh pun setakat satu je yang lain subject boleh cover lagi tapi this semester tiga subject dah tunggu,Boleh pengsan aku nak menghadap,sakit kepala macamni :'(.Itu belum lagi masuk chapter yang belakangII , ni chapter awal pun dah ada yang stuck .Oh man macamana ni,kalau boleh nak DL lagi semester ni,kalau boleh nak kekalkan cgpa 3.5 above, kalau boleh nak naikkan pointer sem ni sebab sem lepas pointer dh turun .Tapi kalau dh macamni , macamana kann.

So,start dari sekarang dah kena cover apa yang aku stuck lagiII subject costing.Aku bukan nak cakap apa,lecture costing ni strict sangaat,ajar plak laju,sedih woo kalau tak faham apa yang dea ajar tetibe bagi kerja buat latihan.Whatt thee?Account setakat ni boleh jalan with the flow lagi tapi bila buad kerja sureII ada yang stuck *hee* And fr the last subject,LAW . Huaaaa! LAW ni dh nak habis satu bulan tp semalam aku rasa baru aku enjoy belajar.Haha nampak tk,nampak tk? Baru nak start tapi best lhaa,best just subject tuh membunuh sikit nak paham termII law ni *macam lawyer.

Try the best for the hardest thing :)

HarapII semuanya  going well with the flow,
Hopefully *big smile*




2 comments:

AnisMS said...

You can do it la Kak Cnat, kalau pointer jatuh apa susah angkat buat nak balik la , hahaha , joke sikit .

Nazira Isa said...

Haha, angkat balik kalau senang memang dah lama angkat pun anis :P