Quote :)

Assalammualaikum W.B.T

Hari ni aku update blog dengan kekontangan idea . Update pun sebab rasa macam blog tersangaat diANAK TIRIKAN . *buat masa sekarang . hee , Sebab semester ni busy sangaat kodd,cewahh ! Hari ni aku nak share satu quote yang menarik minat aku nak share kat FACEBOOK and BLOG . Siapa yang terasa,silakan .kekeke *joking around

*sesungguhnya aku tk tujukan pada sesiapa ,dan yang nak terasa silakan :)

Dan sifat macamni lha banyak berlaku kat orang disekeliling hidup aku ,kita jauh diri dari diorang,kita diam depan diorang,kita rasa macam diorang tak wujud atau pun terus sepi depan diorang tak bermaksud kita lupakan diorang . Sebab diorang yang buatkan kita jadi camni, so korang cepat sikit sedar ye . hihi :)
Okayy,ni quote untuk harini dan aku pun takde intention nak tulis panjang lebar .

NOTE DIRI SENDIRI : Next week banyak test,doakan aku tk malas . Ni nak mandi pun malas,study pun sama . *sobsobsob :/



No comments: