SMA

Assalammualaikum W.B.T 





Setelah dijanjikan di previous entry aku nak update one entry special for candidatesSMA.
So, here.
Bittaufiq wannajah untuk semua candidates SMA sam1, batch 97.
E.O.B Extraordinary Batch right?
Jadi buat yg terbaik untuk SMA ni, pakat ramai'2 dapat mumtaz tau.
Banggakan parents, ustazah n ustaz.
Aim for Mumtaz soffi yaaa. I believe that you guys can do it!
SMA ni bukan setakat baca and hafal je,
Kau baca, fahamkan maksud, buat soalan dan tulis balik.
Baru betul'2 benda tuh boleh melekat kat kepala.
Kalau setakat hafal, tak faham maksud, tak faham soalan.
Nothing. useless. 
Speaking based on experience ehh Cnad? Hee.
It's not enough yet.
Doa jangan pernah putus, solat sunat, hubungan dengan Allah-manusia.
Haa. Bila kita gabung usaha plus doa barulah sempurna.
May Allah ease everything for u guys !


Dear Adik,
Buat leklok untuk SMA ni tau.
Kasi mumtaz paling tinggi kat Sam1.
Baru aku salute tinggi kat kau, Jiha. Hikhiks.
Tadi salam tangan aku, aku bg aura dah tuh :P
Haaa. Perasan! 
And again tafsir hadith sila dapat highest tau. Favourite subject aku tuh. hee

Dear AnisMs and Syaii,
Disebabkan aku acah'2 kamceng dengan korang so nama korang terselit kt sini.hee
Ehh AnisMs td nampak kau kat Sam1. Ingat tak? :P
Syaii thankyou for the Anthem . 
K back to the main topic .
Selamat Maju Jaya untuk SMA tau .
Hafal. Hafal . Hafal. Dan tidurrr. XP
Gurauu. 
Takpe, aku doakan korang yaa.


Last but not least, Moga Allah permudahkan segalanya,
Moga Allah beri kekuatan ingatan 
Moga Allah beri idea yg baik. Inn shaa Allah.
Dan moga soalannya senang difahami . Ameen . 

Nasihat ikhlas dr ex Sam1 :)



No comments: