Le story

Assalammualaikum W.B.T



Earphone in . We are own the Night by The wanted #NowPlaying

So, hi there! Hari ni selasa. Jumaat dah jejak Melaka balik. Alhamdulillah everything was settled. Course registeration, timetable. Done. Barang'2 rumah sewa. Eceeh sem akhir ni aku duduk rumah sewa wehh. Okay. Admitted it. Terujaa juga nak duduk rumah sewa. Pengalaman baru, moga dapat belajar ilmu baru macam memasak ? Haha. Dan housemates aku semua bukan satu class dengan aku . Lagi best! Ehemm, bukan apa bila lain class ni, ilmu yg diajar oleh lain lectr mesti lain so boleh share ilmu yg berbeza. Ni paling aku suka . hee. Guys, kita berjaya sama'2 okay untuk last sem ni. Pulun habis tau. 

Next song. Cun saja by Sleeq. #NowListening

Cuti semester? No comment at all. Takde buat apa benda pun kat rumah haa. Tengok tv,makan,tidur,movie,layan lagu, dan yg seangkatan dengannya. Okayy. Buat kerja rumah adalah sikit.kahkah. Nak jugak selit. Ni Jiha dah bertapak kat rumah bukan main sembang semua nak flashback time dorang orientasi F1. Batch aku yg conduct time tuh. Tahun depan batch dorang yg kena conduct orientasi. Harap dorang dapat buat lg best,gempak,cool and happening dari batch aku. Bagi budak'2 form1 anggap benda tuh kenangan mahit (manis+pahit) hahaha.So, selamat maju jaya bakal'2 pemimpin asrama . Haa. Lari topik jauh betul. Flash back sangat kan. *grins* Kesimpulannya , aku rasalah kan cuti sem yg paling bosan kodd. hmmm. hmm. 

Okay, papehal sabtu ni semua yg terlibat dengan Muet termasuk aku dan kawan'2 uitm yg seangkatan dengan aku . Good luck guys! Takut sebenarnya. Sekarang kat rumah nampak aku lek je. Bajet cool. Nanti jumaat malam konfem nervous. fuhh. Grammar utk essay yang sangat takut sebenarnya sebab markah untuk grammar banyak di ambil kira kan. Dulu time buat assigment Bel pun lecturer dah tegur. Tapi alhamdulillah, cuti ni adalah cover sikit grammar. Study yg basic punya je. Belajar secara online. Haha. Tak ahh. Minta tolong one of my friends ajar grammar. Thank you so much to you-know-who-you-are . *smile*. Really appreciated it. Banyak pahala awak share ilmu tau. May Allah ease everything for us on this saturday. 


Last but not least, mohon maaf atas salah silap. Banyak sangat salah silap rasanya. hmm.hmm. Inn shaa Allah will do better day by day. Doakan aku tau. and yaaa. hi part6. Be nice, please ! 








No comments: