Kisah segala kisah

Assalammualaikum and hi guyss :P





Alhamdulillah everything was over. Done for this semester . Tutup tirai untuk semester4 . Sungguh banyak kisah duka, pahit, tawar , manis berbagai perisa aku rasa semester 4 nih. Tak sangka cepat je masa berlalu. Banyak pengalaman rasanya aku rasa. Fuhhh gara gara Bel 312 aku rasa nak habiskan semester 4 cepat cepat. Rasa macam baru semalam je menangis sebab kena reject assignment dengan Miss, tak tidur malam sebab siapkan assignment yang kena submit esok harinya, mengeluh dengan twitter, mengadu dekat blog . Mengadu dekat Yang Esa. Hampir give up. Tapi semua kenangan. Alhamdulillah kami semua berjaya tamatkan semester ini. *big smile*

Overall this semester, I don't know how to describe. It's so tough. I didn't expect anything :( Paper account harituuuh . Make me so so sad . Tawakal lillahita'ala & banyakkan berdoa atas segala usaha yang telah aku & kawan kawan buat. Mudah mudahan semester ni aku dapat keputusan yang lulus cemerlang. Ameen. Pray for me, pleaseee . Ada rezeki in shaa Allah :') 

Haaa, tutup mood sedih. Btw, kat sini aku nak cakap Tahniaah kat semua student yang terlibat dengan HKP kat Samonee. Weee, tadi aku jejak Samone kodd semua rasa macam lain je. Hikhik. Rasa macam dah lama tak jejak sana. Miss Sam1 big time :') Sungguh almost 2 years aku dah keluar dari sekolah . Tetibe terasa macam dah tua sangat kan. *joking* . Sebelum terlupa, aku salutelah kat Afini banyak kodd dia dapat hadiah kat HKP tadi. Tahniaah, dear. You deserves got it . AnisMs pun hebat kodd. Bukan calang calang sastera budak ini. Heee. Sungguh sastera limited edition kan kau Anis. Btw, Aku dah tunaikan janji aku dekat Anis. Hope you like it :) So, bila nak bagi toblerone kat aku *kidding*

Cuti nihh, aku tak tahu lagi aku nak buad apa. Ingat nak juga buat sesuatu yang boleh dapatkan income. Bertambah juga duit aku time cuti semester nih. Bolehlah aku shopping sakan untuk next semester . *poyo*.
Last but not least, aku nak ucap terima kasih banyak banyak dekat semua kawan kawan yang sentiasa ada kat sisi aku masa susah,senang,sedih, gembira. Guys, I really appreciated that. Thank you for everything :) *hugs* 

Ketawa bersamaa .

Lalalalala~


Kejayaan bersama . My levelmates and coursemates.



4Rakan 5sahabat. They are my girlss :) *bilik aku serabut* hee 


*selingan je gambar ni* *just want appreciated them that always by my side no matter what* *hugs* *much love* SAHABAT DUNIA AKHIRAT :)


No comments: