Cerita cuti semester

Assalammualaikum WBT .



Baru masuk minggu kedua aku cuti semester untuk semester4 . Perrggh, boring yang amat . Itulah dulu time study sibuk nak cuti bagai, time cuti rasanya tak tahu nak buat apa dah . Rutin harian aku sama je tiap  hari. Bangun pagi, bukak tv start buat kerja rumah bagai, kalau rajin masak , hahaha X) Ini semua poyo je . Leapastuh tengok tv, itu pun tkde cerita best pun . Bukak laptop ulang punya ulang semua episod running man & cerita korea . Ehh cerita melayu pun aku layan okeeh .

Nak dijadikan cerita lagi tak best, dahlaa handphone tkde crdt memang bosan teramat laah. Btw, pesta buku dah nak mula . Weee as usual kat PWTC lah, dah ramai ajak join pergi sana . Memang nak sangat join bah, in shaa Allah mudah2an dipermudahkan segalanya . Lama sangat tk jumpa kawan sekolah menengah, aku je ketinggalan nak jumpa diorang, Bak kata diorang aku lah paling lama diorang tk jumpa . Terharu saya . Rahma kata semua letak harapan yang tinggi kat aku . huyoo *wipe tears* Disebabkan lama sangat tk jumpa , diorang pun buatlah satu inbox chat untuk kita2 saja chat . Kat situlah kami meluahkan rasa bagai, ecehh . Tapi aku memang salutelaah sebab member aku ada insentif nak bagi kami rapat balik alhamdulillah . I do love them so much . Sayang Dunia Akhirat . Sayang sangat . Miss them so much .



Here, our inbox chat . Our sweet conversation :P
Kat sini juga tempat kami tukar2 gambar. Latest gambar, yelaa tk dapat jumpa depan2 dapat tengok gambar pun jadilaah :P Me really miss them . Damn much . Hee, korang Cnad dah besar tau . Cepat2 jumpa Cnad tengok Cnad dah matured tau. hee *perasan*.


Time form5 with Ummi hajar. Rindunyaa . *muka aku tk matured* hee


P/S : Weyyhh rindunya zaman sekolah dulu, rindunyaa weyyh. hehe . Cuma satu je aku menyesal dulu pakai tudung labuh mcm bukan tudung labuh . Pendek . Huhu . Haissyy, dulu apa tahu kan . Btw, I love this picture . Hee .  Time jamuan akhir kelas . 

Semoga ukhuwah kita tetap terus berkekalan & diredhai Allah In shaa Allah . Sahabat sampai syurga , sayang semuanyaa .



No comments: