Baucar buku

Assalammualaikum w.b.t 


Err, sebenarnya takde apa sangat nak share kat sini, just nak bagitau yang alhamdulillah aku selamat menggunakan RM100 dr RM250 baucar buku . Fuhh! Memang sebenarnya tak tahu nak beli apa. Ni mata ni rambang betul, eceeeh . Bajet 2013 student IPT dan for 6 dapat baucar buku up sikit RM50 dari tahun lepas. Alhamdulillah rezeki . Tapi itulah ada yang payahnya sebab kalau beli kat popular syaratnya 20% stationery 80% buku. Tapi mengikut jangkaan aku,aku nak beli stationery banyak . tapi tk dapat lah .


Sample baucar buku BBIM.


Dan setelah aku beberapa jam pusing pusing, letak , ambik balik barang, usha sana sini akhirnya . Tadaaa! dapat lah aku beberapa buku & stationery yang aku berminat. Psst. Actually aku pusing popular cari novel Hlovate and Hilal Asyraf tp tak jumpa *sad life* . Aku teringin nak kumpul novel H then nak baca novel Hilal yang 'Sigma' tuh. Bestt . Okay fine ! Ketinggalan zaman baru nak baca novel tuh . Guess what , finally aku beli satu novel by Ramlee Awang Mursheed. Saja test beli . Tk pernah beli . Bosan cintan cintun punya novel je nak tukar angin lah . Time pilih-2 novel aku teringat kat AnisMs sebab aku janji nak belikan dia novel. Tapi dia dah blah dr sam1 camne aku nak pass kat dia . hmmmm .


Tadaaa! Jom topup ilmu dunia plus akhirat.

Stationery sikit je setelah bersyarat .




Alhamdulillah setakat ni jelahh untuk entry kali ni, errr. Aku ada sikit advice untuk AnisMs . Anis, be tough. Dugaan je semua tuh. Ingat kalau kau betul betul nak ambik SMA pindah masuk sam1 balik okay. Don't be sad :) I'm always by your side lah,dear. Eceeh . Sweet tk aku? Anything just text me okay. Itikharah yang penting Anis . hee . Okay . That's all ! . Choopp, Anis kalau balik Sam1 , tuntut novel kat aku tau .



2 comments:

AnisMS said...

Kak Cnad sayang, terharunya. Nekad dah nak balik sam1, nak ambik sma. Aku balik sam1. Hehehe.

Nazira Isa said...

Hee ye laah Anis Sayang, haha . So SAM1 lah ni, beres tuntut novel nanti okehh ! Harituh aku nak beli tp tk sure nk pass kat siapa kalau kau pindah :)