Siswi kembali



Assalammualaikum :)

 Lama sudah aku tk update entry kat sni .Disebabkan busy yang memanjang , line internet macam aku duduk dalam gua , kemalasan yang amat kritikal menyebabkan aku punya belog ni diANAK TIRIKAN ! Macam-2 story ni nk share . Harini Ahad ! Dan aku dah selmat sampai Lendu malam tadi,dh selamat tidur atas katil Lendu,dh selamat rasmikan cadar baru untuk sem3 ni . Dah sem3 aku besar sudah !
 
 Wahh , lupa plak HAPPY BIRTHDAY TO ME SWEET 9TEEN :) 8JUNE alhamdulillah dapat menikmati hidup as 9teen years old. Seriously aku dh besar mengikut umur . Kematangan masih dalam proses. Anyway thankss a lot kat kawan-2 yang wish aku tk kira lhaa kat muka buku ataupun burung biru . Saya sangaat appreciate okayy lagi-2 yang TEXT aku.Nampak sangaat korang INGAT birthday aku tanpa diMENTION date *overwhelmed .

  Semalam sebelum aku balik Melaka singgah kejap kat tempat kerja buat kali terakhir . Lepasni dah tak jejak kodd. Jumpa kak Syura kali terakhir. Sedih lhaa juga , at the same time abang Kamil pun datang, hahaha Macam gathering plak semua ada just Kak Bibie dengan Abg Daus je takde. Then sembang- lhaa kann , abang Kamil nak belanja aku sebab birthday aku tapi aku tk nak , sebab kesian lahh dea pun cari duit . Gaji dh tk banyak kang aku mintak belanja yang mahal-2 POKAI teruss . HAHA . 

 Okayy sampai sini je kodd entry aku. K battery laptop dh nazak ni. HAHA ni lah entry yang bercampur aduk storynya sebab banyak plak nak share lama tk lepak kat belog. Btw ISNIN ni dah KEMBALI jadi STUDENT ! Hadap balik account punya subject . Okayy, cuti semester kali ni kejap. 99% aku tk puasss.

Aku rindu MUSUH aku :) sekian . 

No comments: