Selesai




Assalammualaikum and hi guys  .

Cuti raya cina dah start dalam 3hari . Bermakna ke ak cuti ni pun aku taktau . Kerja banyak tertangguh lagi ni macammana ni --' . Economic , Account , Bel . Hmm , buat lhaa sikit-2 cnad jangan nak jadi pemalas . hehe . Senanya nak story semalam aku dah habiskan baucar free dari kerajaan RM200 .Pening juga aku pusing2 MPH ni taktau nak beli apa . Dah rasa semua  benda da cukup  , tapi disebabkan free kerajaan bagi aku pun bantai haa . Pusing punya pusing then aku cekau lhaa pen berbatang-2 . highlight bercolour-2 , buku adik-2 aku , dan aku belanja lhaa kawan aku ni . 

Dont ever say 'THANK YOU" lhaa kawan . Aku belanja dia buku sebab saje jek nak menghabiskan baucar . Nanti orang salah faham , grrrr ! Kawan , u should say 'THANK" to our PM haa sebab free-2 bagi aku budax IPT baucar yang aku pun pusing nak buat apa haa ? RM50 aku nak campak mana ni haa ! Anyone PELAJAR SEKOLAH sesiapa nak aku belanja lagi ,Please raise your hand . Tinggi-2 sikit aku tak nampak . HAHA ! okayy , that's all , takde benda na story lagi . Otak stuck , Idea hilang . Kbaii~


2 comments:

ღ yATz~ said...

wahhh...
plis nk jgak!:P
(pdhal kite pon ade lg 200 xgune)

Nazira Isa said...

Hehehe , yelaa . Boleh-2 tengah baik haty plakk