BAUCAR RM200 .




Assalammualaikum and hi guys :)






Gambar credit to MR.Google

    Nampak kann kat atas sana tuh . Ada 4keping kertas yang bertitle RM50 . That's means . . .RM200 kaan ? Wahaha , AKU KAYA ! Semua student Universiti amat bertuah for this semester right . Kerajaan baik hati kemaaiin bagi . Terima Kasih PM aku . *Bajet Sayang PM .hee  . Seronok memang seronok dapat duit banyak macam tuh , plus duit PTPTN plus elauan makanan UITM memang cukup nak tanggung hidup kann .

  Tetapi yang geram kat sini , baucar ini tak boleh nak change to cash . Lepas tuh WAJIB beli stationery bagai , buku ilmiah and ada rumors aku dengar baucar ni SAH digunakan di kedai buku yang VOGUE-2 sajee . Macam MPH and POPULAR . Kalau tidak , tak dapat denn nak tolong ahh :') haiih --' macam mane ni ?? Kang free saje baucar aku melayang . dalam 3bulan saje SAH ni .Tengok ni haa ::

Nahh ! Ni ASLI punya :)


  Sekarang , baucar masih tersimpan rapi kat wallet aku .Nak beli apa ni sampai RM200 , Kalau cash senang aku Bank-in . HAHA . Kemaiin aku siap nak bank -in .So balik cuti raya cina nanti kene lhaa listdown benda-2 pe yang patut . Agak-2 beli test pad 10000 cukup kodd sampai graduate  , pen 100 batang ke , Highlight rembat semua colour kaan , Liquid yang penting ni . Dan siapa-2 masih bertitle PELAJAR SEKOLAH dengan berbesar hati aku nak belanja korang ni haa . HAHA ! 

  Okee , Stop merepek aneh-2 . Hmm , Balik ni aku decide lhaa nak beli apa atau aku beli kann adik-2 aku jek lhaa barang sekolah nanti duit aku claim . HAHA . *Bukan kejam hanya menuntut hak . kbaii ~
 



2 comments:

krazylenglui said...

waa, alhamdulillah untung nye! n_n rezeki :) btw,thnks sis doakan sahabat sy :)

Nazira Isa said...

Hee . Alhamdulillah mehh masuk universiti . Most welc :) Same-2 doakan eh