Gambaq hilang

Assalammualaikum w.b.t


Wehhh. Aku dah habaq dekat post harituhh aku nak update gambaq gambaq sepanjang aku Part6 and aku keluar jalan jalan dengan member aku. 

Haprak takdak. Sedih bak hang, pasainyaa gambaq tuu terdelete. Senang cerita satu folder terdelete. Huwaaaa. 

Jangan tanya aku, aku pun taktau bila masa aku delete folder yg ada beratus gambaq *tulah sapa suruh malas sgt asyik nak tangguh nak transfer gambaq kan dah jadi lagu ni *    *nangis nangis *

Susah lah cemni, kalau rindu depaa semua, gambaq latest takdak. 

Haaa, kami belanja hampa satu gambaq laah, korek2 dekat folder dekat laptop ni. 


Boot Noodle masa awal sem 6 ni


** Hahhahahaha suka cakap utagha ni sebab baru lepas baca buku MatLuthfi wehh, lepasttuu hati hari tgk JannaNick dekat insta ckp Kedahh. Dannn tengok zara zya dlm cerita TAM cakap kedahh,classmates sem ni semua org kedah. Kami je Selangor dgn member. hehehe.


Okayy bye! Goodnight.

No comments: