Study week ? final exam ?

Assalammualaikum W.B.T :)
  
      Bila cerita pasal study week maknanya tak lain tak bukan , final exam is around the corner .Hurr, sesungguhnya kepala otak aku masih serabut memikirkan test dan quiz harituh. Dan , yes onehundredten percent ke-ready-an aku tidak ade . Otak masih tingtong T-T. Belum lagi memikirkan CARRYMARKS gua yang bakal dapat. hmmmm :| Semester 3 ni payah aku nak kata , susah memang banyak dari senang . Tetapi alhamdulillah semalam FINAL KO sudah lepas. Dan itu lah kali terkahir aku pakai baju KO, hopefully. Tkut ohh nak cakap pasal LAST KO. Tunggu result dapat baru rasa 'merdeka' KO . 
    
    Study week tolonglah jangan nak tidur, nak tengok movie , nak tweet ke . Cnadd haaiih :') Final draft tk submit lagi, assignment LAW lagi. Banyak rupanya lagi kena settle down before final ni . hehe Gaya relax je kan macam takde benda *lempang sikit muka* sila sedar diri wahai diri ini . huhuui . Okayy lhaa , lastly tolong doakan kejayaan kawan-2 aku and aku ye . Harap masing-2 dapat kekalkan dan naikkan pointer, in sya Allah .

DOAKAN KEJAYAAN CNAD AND KAWAN-2 :)

No comments: