Takde benda nak update -_-

Assalammualaikum and hi guys :)

Disebabkan blog ni haa menyepi je tiap hari , maklumlah busy memanjang tuan punya blog . Ni nak update something tapi taktau nak update apa haa . So Update pasal aku , Haa biar korang muntah hijau baca pasal aku disebabkan idea tengah kering kontang *Benda ni aku dah buat kat twitter

1- Aku hanya betul-2 layan karya HLOVATE and Fatimah Syarha punya novel saje .
2- Tak suka kucing , takut sebenarnya tapi tak pernah nak benci pun .
3- Tak layan lhaa games-2 ni buta games kodd sebab main jek asyik kalah , hahaha
4- Aku ni pembersih dan benci pada kekotoran , sila jangan nak pengotor . hee
5- Layan lagu BI tapi sorry tak minat movie BI , taktau apesal --'
6- Benci makan kacang , tak suka langsung . Cadbury Hazel nuts pun ditolak tepi .
7- Aku ni kalau dah sayang seseorang , sayang gila punya gila . So jangan nak main-2 kan hati kecik aku . Sensitif meyh , haa .
8- Cartoon pun sama tak minat okayy sebab anggap diri ni dah besar sangaat , konon !
9- Pemalu dan pendiam sebenarnya bila baru kenal and akan menjadi 'gila' bila dah lama kenal .
10 - Garang ? Kenapa ramai kata aku garang . Tidak ! Tidak ! Aku ni punya cool kebebeh tau tak , bhaha .
11- Penjimat selagi mampu berjimat T-T
12- Memang suka bergurau yang sometimes agak melampau ampun maaf dipinta , guys . Just for laugh :)
13- Favourite kale Oren , putih and hitam tak pernah pun nak beli pape-2 ikut kale ni . Simple sudahh
14- Suka concern pasal orang tapi aku tak suka orang concern pasal aku *rimas ! haha
15- Aku sayang gila semua kawan aku even pernah menjeling , bergaduh bagai nak rak tapi semua tuh KENANGAN . And aku sayang SAM1 . mwahaha *nak masuk juga

- Nahh ! Dah habis baca nak muntah hijau ? Jap baldi ni aku dah sponsar so buang jek kat situ , jangan nak buang merata-2 , kotor . Hahaha ! Peace yaaa :D


No comments: